Agreements_MainPic חוזה
Agreements_MainPic חוזה
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9974772

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    איך עורכי דין משווקים את עצמם בעידן הדיגיטלי

    ההתפתחות הטכנולוגית של העשורים האחרונים נוכחת בכל המרחבים ומשפיעה על תחומי החיים השונים. אחת ההשפעות המרכזיות שיצר העידן הדיגיטלי היא ההשפעה על עולם התוכן והשיווק.

    איך עורכי דין משווקים את עצמם בעידן הדיגיטלי

    לא פעם לקוחות רואים ברשת כמקור לחיפוש ומציאת בעלי מקצוע, שירותים והמלצות. לשם כך נדרשים גם עורכי הדין לבצע את ההתאמות הנדרשות ולהיות נגישים לקהל הלקוחות גם במסגרת הרשתות והיישומים הדיגיטליים השונים.

    תוכן עניינים

    שיווק עורכי דין באמצעות המלצה אחת טובה

    אחד הכלים המרכזיים שמשרתים צרכנים ברשת הם המלצות. המלצות פזורות ברשת במגוון פלטפורמות- במדיה החברתית, בדירוגי גולשים ובאתרי המלצות המיועדים למגוון המלצות או לתחום ספציפי.

    כאשר הגולש מחפש אחר גורם מקצוע או שירות מכל סוג שהוא – הוא לפי רוב יבחר בהתאם להמלצות שיראה ברשת. עורך דין שרוצה שיבחרו בו מבין אלפי עורכי הדין שמשווקים ברחבי הרשת צריך לגבות את עצמו בהמלצות טובות ואמינות ובכך להגדיל את הסיכוי שלו להיבחר מתוך המגוון העצום שברשת.

    לעיתים מספיק שגולש יראה המלצה אחת אוהדת ואמינה שתפסה את עינו וזה יספיק בכדי להוביל אותו לרשום את מספר הטלפון ולפנות לאותו עורך דין ולשכור את שירותיו. זהו הצעד הראשון של שיווק עורכי דין נכון.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      להשקיע את האנרגיה במקומות הנכונים

      כאשר פונים לשיווק בעידן הדיגיטלי המוקד המרכזי כאמור, הוא הרשת. על כן חשוב להשקיע את האנרגיה והמאמצים בקידום אתרים. זו כמובן לא השיטה היחידה אבל ללא סופק מדובר בהשקעה שמניבה פירות.

      קידום האתר בא לידי ביטוי בקידום במיקום שלו בתוך תוצאות החיפוש כשהגולש מקליד "עורך דין מומלץ" או "עורך דין לענייני X או Y".

      קידום מיקומו של האתר בתוצאות מנועי החיפוש יגדיל את חשיפת עורך הדין או המשרד לקהלי לקוחות חדשים. כשמדובר בקידום אתרים של עורכי דין באופן ספציפי חשוב מאוד שחיפוש בנושאים הנוגעים לתחום התמחותם יקשרו את הגולש לאתר שלהם גם כן. לדוגמא אם מדובר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה, חשוב שכאשר מחפשים באופן פרטי עורך דין לגירושין תופיע תוצאת החיפוש שתפנה לאותו עורך דין שזה תחום התמחותו.

      חשוב שיהיה מה לקדם

      לפני שמקדמים את האתר בתוצאות החיפוש חשוב שיהיה מה לקדם.

      האתר שמייצג את עורך הדין הוא הפנים שלו ברשת ולכן צריך לוודא שהוא ממלא את המשימה החשובה הזו כראוי. אין צורך לייצר אתר מתוחכם ומסובך לתפעול שהרי מטרת האתר היא להיות אתר תדמיתי בסיסי. עם זאת, חשוב שהאתר יראה מכובד ומזמין וישדר אמינות ומקצועיות. הדבר יכול להתבטא על ידי העלאת מאמרים הנוגעים לתחום התמחותו של אותו עורך דין או צירוף תמונות וסרטונים.

      והכי חשוב לזכור שבכל מקרה – פרסום עורכי דין חייב לעמוד בכללי האתיקה (פרסומת).

      הרשתות החברתיות מעצבות דעת קהל

      כיוון שיווק נוסף שצובר תאוצה בעידן הטכנולוגי הוא הרשתות החברתיות.

      לקוחות פוטנציאלים רבים רואים ברשתות החברתיות כמקור חיפוש נוסף שאמינותו גבוהה יותר. זאת בשל התפיסה שברשתות עומדים אנשים בעלי פרופיל שמציג שם ופנים ונותן לגולש תחושה שהוא מדבר עם אדם ולא עם רובוט ממוחשב. על כן, לא פעם יחפשו הגולשים טיפים משפטיים או המלצות דווקא במרחבים הללו.

      הרשתות החברתיות יוכלו לסייע לעורך דין לבלוט בשטח ולבסס את מקומו כבר סמכא בדרכים מגוונות. ברגע שהרשת החברתית תוביל את הגולש לעמוד פרטי של עורך הדין או של המשרד, או לחילופין לקבוצה שבה עורך דין מגיב ומציע דרכי פעולה בתרחישים שונים, סביר שהדבר ימשוך לקוחות נוספים ויצור הד נרחב.

      מלבד הפייסבוק ישנן פלטפורמות חברתיות שמתמקדות דווקא בעולם העסקי כמו לינקדאין והן עשויות להיות רלוונטיות לניהול שיח מקצועי ולקידום באפיקים עסקיים.

      *אין באמור באתר Agreements חוזה כל המלצה משפטית או ייעוץ או תחליף להדרכה ועצה משפטית. יובהר כי העושה שימוש בתוכן האתר ומסמך עליו, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9974772 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף